Dr. Hojat Ebrahiminik

Dr. hojat Ebrahiminik'in Biyografisi
hojat Ebrahiminik, Temmuz 1979'da Meşhed'de doğdu.Gençliğini Meşhed okullarında başarıyla tamamladı.1998'de Kazvin'de genel tıp kursuna kabul edildi.2005'te genel tıp kursunu tamamladıktan sonra, o ve ücretsiz olarak kabul edildi. Tahran Tıp Bilimleri Üniversitesi'nin radyoloji uzmanlık alanındaki ikamet sınavında kesinti.

2009 yılında aynı Tahran Üniversitesi'nden ihtisas kurulunu aldılar.1988'den 1990'a kadar Bandar Abbas'ta okudular ve o zamandan beri Hormozgan Tıp Bilimleri Üniversitesi ile işbirliği yaparak girişimsel radyoloji alanında çalışmaya başladılar.

1392 yılından itibaren Tahran Tıp Bilimleri Üniversitesi'nde Girişimsel Radyoloji Bursu sınavını geçtikten sonra ve kurs süresince Tahran'da Müdahale ve Radyoloji alanında resmi olarak çalıştı.

Dernek ve hastane üyelikleri
Dr. Ebrahiminik, Tahran Tıp Bilimleri Üniversitesi Yeni ve Minimal İnvaziv Yöntemler Araştırma Merkezi ve Şeriati ve Taleghani Hastanelerinin Endokrin Araştırma Merkezi dahil olmak üzere çeşitli araştırma merkezleriyle sürekli ve yakın bir işbirliği içindedir.

Ayrıca Bahman, Çamran, Erfan, Gülistan, Besat, İbn Sina ve Sasan hastanelerinde çalışmış ve tüm bu hastanelerde radyoloji müdahaleleri alanında çalışmıştır.

Ebrahiminik, tiroid hastalıkları alanındaki eğitimini Almanya, İtalya ve Güney Kore'de modern ve minimal invaziv yöntemlerle, Çin'de ise mikrodalga dalgalarla tiroid tedavisinin minimal invaziv tedavisine odaklanarak tamamlamıştır. kitle İran'da başladı.

İyi huylu tiroid kitlesinin R.F dalgaları yardımıyla tedavisi İran'da gelişmekte olan bir yöntemdir.
Ebrahiminik, 1994 yılında RF dalgaları yardımıyla ilk iyi huylu tiroid kitlesini tedavi etmeyi başarmış ve o zamandan bu yana pek çok hastaya bu tedavi uygulanmış ve cerrahi tedavilere göre daha az komplikasyonla tedavi Ocak ayında da devam etmiştir. 96 İran'da ilk kez mikrodalga dalgaları ile tiroid kitlelerini ve boyunda tekrarlayan maligniteleri (tiroid ve baş boyun kanseri) tedavi etmeyi başardı.

Ve başından (1994) bu teknolojiyi aktarmak ve diğer meslektaşlarına öğretmek, böylece bu alandaki diğer profesörlerin ve devlet adamlarının yardımıyla tiroid kitlesi olan hastalara etkili bir yardım olabilir.

Faaliyet gösterdiği diğer alanlarda belirtilen vakaların yanı sıra görüntüleme yöntemleri ile girişimsel tedaviler, alt ekstremite varislerinin RF dalgaları ve skleroterapi ile tedavisi, rahim miyomlarının anjiyografi ve embolizasyon ile tedavisi, vücudun farklı bölgelerindeki kitlelerin yok edilmesi konularında faaliyet göstermektedir. vücut Örneğin, RF ve mikrodalga dalgaları ile karaciğer, böbrek, akciğer, kemik, meme ve baş ve boyun metastazlarının tümü İran'da yeni minimal invaziv tedavi yöntemleri olarak kabul edilmektedir.

Dr. hojat Ebrahiminik'in faaliyet alanı
Bu İranlı doktorun faaliyet alanından, lazer ve ozon tedavisi (lazer disk) kullanılarak diskten kaynaklanan bel ağrılarının tedavisi, periferik arterlerin onarımı ve plastisitesi, özellikle dolaşım bozukluklarına bağlı dirençli diyabetik yaraların tedavisi, implant yerleştirilmesi mümkündür. kemoterapi portu, stent implantasyonu ve safra drenajı, yumurtalık, meme, karaciğer ve tiroid kistlerinin tahliyesi ile birlikte kist duvarı yakma, vücudun çeşitli bölgelerinden örnek alınması, meme, tiroid, prostat, akciğer, karaciğer ve kemik ve vertebra lezyonları da dahil tüm yöntemlerin dünyada yeni yöntemler olarak kullanıldığı gerçeğidir.

iş deneyimleri :
1994 yılından beri tiroid kitlelerinin ameliyatsız ve daha az invaziv yöntemlerle tedavisi
Görüntüleme tekniklerini kullanan girişimsel tedaviler
Alt ekstremite varislerinin RF ile tedavisi
Dolaşım bozukluklarının neden olduğu direnç yaralarının tedavisi
Kemoterapi portu ve safra drenajı kurulumu
Yumurtalık, meme, karaciğer ve tiroid kistlerinin tahliyesi
özel yetenekler
Ülkedeki çeşitli radyoloji kongrelerinin yönetici direktörü

Çeşitli ve saygın sitelerde ISI olarak uzmanlaşmış ve alt uzmanlık makaleleri sağlamak

0 cevap

Cevap bırak

Tartışmaya katılmak ister misiniz?
Katkıda bulunmaktan çekinmeyin!

Cevap bırak

Your email address will not be published. Gerekli alanlar işaretlendi *