چرا زنان 4 برابر مردان به بیماری تیروئید مبتلا می شوند؟
فوق تخصص جراحی غدد، با تشریح علل شیوع بیماری تیروئید درزنان نسبت به مردان ابتلا به این بیماری را از نظر مراجعه به درمانگاه ها در رتبه سوم بیماری ها دانست و عوامل اصلی آن را ناشی اززندگی درمحیط کوهستانی ، کمبود ید در مواد غذایی و استرس اعلام کرد.